19-06-2009 15:14
Fitna is voor mietjes SCHOKKEND

Fitna is voor mietjes

Vis - "Soft gedoe dat Fitna en die "Deutscher Fitna” von Pro Köln al helemaal. Niks gedaan dat softe geëmmer. Dat kan bruter, dat kan schokkender, dat kan kwetsender" zal de maker van deze film gedacht hebben, nou hoppa, voor de draad er maar mee dan. Missen we hier een onderbouwing of zeggen beelden genoeg?

0

DIT VINDEN JULLIE ERVAN

Apart, ik krijg een DNS foutmelding op het domein: ** server can't find http://www.truthtube.tv: SERVFAIL en het ligt niet aan de URL...

Greg, 19-06-2009 om 14:43

Heb em wel kunnen zien, eenzijdige gezwets van bekrompen (bange) amerikanen. Onder begeleiding van nare fimpjes met onthoofdingen. Niet veel gemist dus:0-

Yellow, 19-06-2009 om 14:48

Nee hoor Yellow, niets aan de hand, kerel.
Islam is braaf. Toch?
Moeten we met open armen ontvangen. Nietwaar?

Kees, 19-06-2009 om 15:06

inderdaad kees, zeg het ze! mensen zoals jij hebben we nodig!

popo, 19-06-2009 om 15:32

hij doet het hier ook niet

pronk, 19-06-2009 om 15:35

Moslims gedragen zich toch keurig zoals brabo's doen met carnaval? 1 groot feest, daar kan de wereld over meepraten, behalve dan de onthoofden en opgeblazenen. Verder niets dan lof. Witlof welteverstaan.

TPFKAD, 19-06-2009 om 15:47

Eee TPFKAD bij ons neffe t kielegat in dun Boemeldonck blaosen wij die poppekes aan t end ok op, kul!

Gravehound, 19-06-2009 om 16:08

Vergeten we snel dat onze christelijke Amerikaanse broeders er op jaarbasis een goeie 20.000 van hun eigen soort over kling jagen. Het lijkt wel eens hoe asocialer, hoe geloviger.

koningkoos, 19-06-2009 om 16:18

dit heb ik laatst ook gezien op een van de nieuwste faces of death videobanden. Maar mn moeder heeft er een Brabantse porno overheen opgenomen. Maar idd ook Witlof.

A not the S, 19-06-2009 om 16:22

Juist, en daarom moet kerk en staat gescheiden blijven met als aanvulling dat religie uit het openbare leven moet worden verbannen, komt niks dan narigheid van. Enne; laat je niks wijs maken; gematigde moslims bestaan niet, ja, tijdelijk totdat ze de overhand hebben.

willum, 19-06-2009 om 16:25

Zo te zien heeft The Gravehound weer zijn woordje klaar als het niet over Moslims gaat dan ruik je of zie je hem niet.

Rioolsnol, 19-06-2009 om 18:32

Iemand een aantal maanden geleden ook die docu gezien over jesus camps? Net zo extreem. En gewoon in amerika. Net als die Hell Houses die ze hebben waar kinderen op 12 jarige leeftijd (schijnbaar de optimale leeftijd) heengaan om zo bang mogelijk gemaakt worden voor de hel.

TPFKAD, 19-06-2009 om 18:51

gemaakt TE worden natuurlijk

TPFKAD, 19-06-2009 om 18:52

" There are two kinds of people in the world : People who love Jesus, and people who don't ... "

Ziek.

Panzerschrek NL, 19-06-2009 om 19:22

Japanners (http://www.centurychina.com/wiihist/), Rwandezen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rwanda#Genocide), en Duitsers (link echt nodig?) waren toch ook geen moslims. Het is echt niet een specifieke religie, het is een bepaalde cultuur waar we voor op moeten passen. De islam is niet hun sterkte, maar met een beetje mazzel hun zwakte..

Greg, 19-06-2009 om 19:32

Hitler was rooms-katholiek. Toch ook een soort van geloof, niet? En mede uit dat geloof kwam de haat voor joden.

TPFKAD, 19-06-2009 om 19:35

Ja, maar ik ben ook RK en ik heb geen hekel aan joden. Hezbollah is niet RK en heeft wel een hekel aan joden. (Sommige) Zweedse protestanten hadden ook een hekel aan joden. Het is meer zo dat het geloof gewoon als excuus gebruikt wordt om macht te verwerven en je eigen zin door te drijven.

Greg, 19-06-2009 om 21:03

De joden krijgen nog steeds de schuld van het doden van je zus. En hezbollah haat joden, net als veel mensen in die regio, omdat ze israël niet erkennen.
Zolang er haat in die boeken staat zijn er mensen die die haat zullen gebruiken voor hun doeleinden. En dat terwijl er helemaal geen god is. Dat is eigenlijk het extreemste.

TPFKAD, 19-06-2009 om 21:18

TPFKPAD: Hitler katholiek? er zijn duizenden foto's van hem maar waarom dan niet een van hem in de kerk/processie enz ?

Is niet elke dictator tegen religie? Dat zijn toch concurrenten?
dus Stalin, Mao enz verbieden juist altijd religies, tenzij je ze voor je karretje kunt spannen

Saddam was ook eerst tegen religie totdat hij op t laatst doorkreeg dat...enz . Toen was het ineens Allah akbar

vraagal, 19-06-2009 om 21:48

@ vraagal, het is niet zo moeilijk om dat op te zoeken. Zijn hele boeken over geschreven. hier is bijvoorbeeld een stuk waar je het kan terugvinden. Lees maar eens na. Anders kan je op bol.com ook wel een boek erover vinden. Niet alleen was hij misdinaar en koorknaap, tevens had hij een verbond met de rooms-katholieke kerk.

Stalin en Mao waren idd atheďst, maar die begingen hun misdaden niet OMDAT ze atheďst waren. Straks ga je nog zeggen dat ze slecht waren omdat ze een snor hadden.

TPFKAD, 19-06-2009 om 21:56

Lijkt me duidelijk dat elk geloof dat voorkomt uit het Jodemdom (dus ook het Christendom en de Islam) geen pretje is, maar je kan doen wat je wilt...in 2025 zijn de moslims in Nederland in de meerderheid en hebben ze volgens het democratische recht gewoon voor het zeggen hier in NL.

Youn00b, 20-06-2009 om 08:09

Elk geloof, christenhonden, allahapen, hindoerukkers, you name it, is voor zwakkelingen die een soort van virtuele vaderfiguur nodig hebben.
Sukkels, domme sukkels.

queen, 20-06-2009 om 08:49

EN Chinezen, dat zijn zowiezo vuile domme honden.

queen, 20-06-2009 om 08:51

TPFKAD: jammer niets gevonden dat jouw bewering staaft.
dat ene stukje waarin staat dat Hitler misdienaar is geweest zegt niets. kinderen worden vaak door ouders naar de kerk gestuurd en daar komen juist heel vaak atheisten uit voort.
en waarom geen een foto??
en waar staat dat ik heb gezegd dat Stalin en Mao (de twee grootste massamoordenaars uit de geschiedenis) hun misdaden begingen omdat...enz?

vraagal, 20-06-2009 om 14:43

@ vraagal

Moet ik nou alles voor je opzoeken?

Hier dan!

Dan heb je je foto's ook.

TPFKAD, 20-06-2009 om 15:13

En hier een interessant boek om te lezen. Kan ik zeker aanraden.

TPFKAD, 20-06-2009 om 15:19

En saddam was seculair, niet tegen religie. Is een groot verschil.

Leren mensen tegenwoordig niets meer op school? Geschiedenis is best interessant hoor!

TPFKAD, 20-06-2009 om 16:23

een tendentieus artikel van onkende Montfoort met geshopte foto's van foute kardinalen enz wil nog niet zeggen dat H kato was.
en dat er foute kardinalen en een hele foute paus pius was bewijst ook nog niets
de samenvatting van het boek dat je aanprijst is veelzeggender: de nazi's betaalden ! de kato's in ruil voor hun terugtrekken uit het sociale, culturele enz. leven.
absolute regime's en dictators willen geen concurentie. omdat religie bij velen (helaas?) diep geworteld is, zien die dictators in dat ze niet zonder meer kunnen verbieden

vraagal, 20-06-2009 om 22:09

waarom betaalden de nazi's (Hitler dus) aan de kato's om zich nergens meer mee te bemoeien als hij zelf overtuigd katholiek was?
en als ze dezelfde denkbeelden hadden, konden ze toch samen optrekken om hun doelen te bereiken? wel zo efficient nietwaar?

dan hoef je die kato's toch niet te betalen?

vraagal, 20-06-2009 om 22:20

@ vraagal, lees je eerst eens in in de geschiedenis. Het is algemeen bekend dat hitler rooms-katholiek was. Ik wil je mein kampf niet aanbevelen als literatuur, maar als je het uit z'n eigen hand niet eens aanneemt dan ben je net zo koppig als alle gelovigen die niet inzien dat een verhalenbundel geen geschiedenis weergeeft van alles wat we om ons heen zien.

Mein Kampf.
Veel plezier.

Daar staat duidelijk in dat hij het een taak van de heer ziet om de joden uit te roeien.

En voor degene die er zin in heeft: geef mij één voorbeeld uit de bijbel, koran of wat dan ook waar duidelijk naar voren komt dat het feiten betreft.

Voor die mensen : De Bijbel!

Begin een beetje moe te worden van mensen met een niet onderbouwde mening. Ik presenteer feiten en dan nog ontkennen.

Mensen, lees eens een boek!

TPFKAD, 20-06-2009 om 22:45

je geeft geen antwoorden op mijn vragen, dus.....

en het simpel opnemen van links naar boeken die je zelf niet gelezen hebt, helpt evenmin

het gebruiken of beter MISBRUIKEN van iemand of die iemand woorden in de mond leggen betekent ook nog niets
jij hebt beweerd dat Hitler katholiek was, en wie beweert moet bewijzen

overigens snap ik niet wat voor voorbeeld je uit de bijbel, koran enz. wilt

vraagal, 20-06-2009 om 23:52

overigens heb ik t filmpje bij dit onderwerp niet gezien (doet t niet, maar is niet van belang)
enkel het commentaar en jouw bewering gelezen
en jij suggereert dat ik een niet onderbouwde mening heb: wat is mijn mening dan?

vraagal, 20-06-2009 om 23:56

Lees dan die boeken! Hoe moeilijk kan het zijn. Wil je soms dat ik hitler tot leven roep en het hem laat zeggen? Hij heeft het zelf geschreven in mein kampf en er zijn foto's. Wat wil je hebben, dna?

TPFKAD, 21-06-2009 om 02:16

jammer, je geeft geen antwoord op mijn vragen
je blijft in je eigen onwetendheid ronddraaien

ik heb wel gelezen
The rise and fall of the third Reich van William Shirer
en Alan Bullock's studie over de man
zou jij eens moeten doen

vraagal, 21-06-2009 om 13:18

Heb ik gelezen. Verandert niets. Waarom blijf je volhouden dat het niet zo was? Ben je een katholiek die niet wil inzien dat zijn geloof mede de oorzaak was? Lees mein kampf nou eens een keer dan. Je kan nog zoveel onderzoeken doen naar de man, maar een boek van de man zelf schaft veel meer inzicht. Ik draai niet rond in onwetendheid, ik draai helaas wel rond in een wereld vol onwetenden. Daar maak ik me wel eens zorgen over.

TPFKAD, 21-06-2009 om 13:23

En Bullock heeft later zelf toegegeven dat hij bij nader inzien dacht dat wat hij eerder schreef in a study in tyranny niet helemaal juist was. Dat boek was merendeel gebaseerd op de Nuerenberger processen en hij zei later dat zijn machtsstrijd meer overeenkomsten toonde met zijn eigen mein kampf.
Welke antwoorden wilde je nog meer hebben?

TPFKAD, 21-06-2009 om 13:30

o.a. deze vragen
waarom betaalden de nazi's (Hitler dus) aan de kato's om zich nergens meer mee te bemoeien als hij zelf overtuigd katholiek was?

en als ze dezelfde denkbeelden hadden, konden ze toch samen optrekken om hun doelen te bereiken? wel zo efficient nietwaar?

en jij suggereert dat ik een niet onderbouwde mening heb: wat is mijn mening dan?

vraagal, 21-06-2009 om 14:28

Waarom zou een atheďst een kerk betalen? Dolfje betaalde ze omdat hij van plan was alle joden uit te roeien. Dat past niet helemaal in een beeld van een vredelievend geloof. Door ze aan de zijlijn te zetten en ze geld te geven kon hij garanderen dat ze zich er niet mee zouden bemoeien en kon hij gerust z'n gang gaan. Is heel normaal in de geschiedenis van de kerk.

Dit boek kan ik ook aanbevelen.

Wat betreft jou mening: je vraagt om foto's, ik geef je foto's; je vraagt om feiten, ik geef je mein kampf waar het allemaal in staat. En nóg blijf je zeggen dat het niet waar is. Ik begin te denken dat jij zelf katholiek bent en het gewoon niet wil geloven. Is je goed recht, maar de feiten liegen niet. Ik heb een hele bibliotheek vol met boeken over van alles en nog wat met een grote interesse voor wereldpolitiek, psychologie en filosofie. Daaronder valt dus ook het derde rijk en met name hitler. Ik baseer mijn meningen dan ook niet op 1 boek maar op meerdere boeken waaruit ik eensluidende feiten haal.

TPFKAD, 21-06-2009 om 14:37

lees je eerste zinnen nog een keer:
waarom zou een atheist enz.
nu is dolfje dus een atheist, eerst beweerde je dat hij kato was.
even verder : vredelievend geloof...
je noemt enkel dingen waaruit moet blijken dat de bestuurders van dat geloof helemaal niet zo vredelievend zijn
ik snap je niet !
vind het genoeg voor nu.moet aan het werk, ben geen kato, maar dolfje was zeker geen belijdend kato, hij gebruikte die 'sufferds' zoals alle dictators religieuzen desnoods voor hun karretje weten te spannen.
reageerde een paar keer op jou omdat ik denk dat jij een van de weinigen op deze site bent met wat algemene ontwikkeling

vraagal, 21-06-2009 om 16:50

Nee, lees zelf nog even terug. Ik vroeg dus waarom een atheďst geld zou geven aan een kerk? Een atheďst zou dat niet doen. Ergo...
En de bestuurders van de kerk zijn zeker niet vredelievend, maar dragen wel het vredelievende woord uit. Bij een algehele vernietiging van een volk kon de nog machtige katholieke kerk niet toekijken, maar voor geld deden (en doen ze nog steeds) een hoop.

TPFKAD, 21-06-2009 om 16:56
  • Om trollen en spambots een halt toe te roepen zul je je helaas moeten registreren om een reactie te kunnen plaatsen.
    Word lid! of Login
  • Lees voordat je reageert eerst onze huisregels.
  • Maak e-mailadressen en links klikbaar door ze tussen [url] en [/url] te zetten. Plaats een afbeelding door de URL tussen [img] en [/img] te zetten. Plaats een video van Youtube door de ID van het filmpje tussen [youtube]ID[/youtube] te zetten. http://www.youtube.com/watch?v=0ziNuksz5AM wordt dan [youtube]0ziNuksz5AM[/youtube]